TERMENI & CONDITII GENERALE

Oferim clientilor nostri asistenta rapida si eficienta intr-un domeniu de activitate complex

ProtectMARK respecta toate aspectele legale si comerciale legate de drepturile de proprietate intelectuală.

Acest lucru nu inseamna pentru noi doar asigurarea de consiliere juridica, ci reprezinta in special o grija si o responsabilitate aparte fata de necesitatile clientillor noștri in acest domeniu si adaptarea procedurilor in beneficiul si pentru nevoile fiecarui client in parte.

Fiecare angajat al cabinetului nostru are obligativitatea si constiinta pastrarii secretului de serviciu, toate solicitările făcute de clienti catre ProtectMARK fiind strict confidentiale.

Acest lucru include, de asemenea, pastrarea confidențialitatii oricarui material primit de la client in ceea ce privește rezolvarea oricaror probleme ce tin de domeniul drepturilor de proprietate intelectuala.

Termenii de mai jos definesc unele aspecte importante ale relației noastre cu dumneavoastra. Intelegerea si respectarea lor pot face ca relatia noastra sa fie una de succes.

Toate actiunile de specialitate intreprinse de ProtectMARK vor fi efectuate in conformitate cu acesti termeni.

Ne bazam pe dumneavoastra sa ne transmiteti in timp util informatii complete si exacte.

Toate oficiile de stat pentru inregistrarea drepturilor de proprietate intelectuala au in procedurile lor termene pentru solutionarea etapelor procedurale, iar incapacitatea de a respecta aceste termene poate duce la pierderea drepturilor definitiv.

Nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru pierderea drepturilor daca nu ne furnizati in timp util informatii clare si complete, pentru a putea actiona in termenul prevazut de lege. In permanenta si in termen legal veti fi informati de consultantii nostri cu privire la limita de timp si la actiunile sau informatiile necesare.

Orice modificari ale informatiilor despre titularii drepturilor – schimbare de sediu social sau schimbari de denumire si/sau adresa, orice intentie de schimbare de proprietate asupra drepturilor – cesiuni, licente – trebuie semnalata imediat, pentru ca toate aceste modificari importante sa fie transmise oficiilor de care apartin in termen si sa fie inregistrate oficial. De aceea va rugam sa ne semnalati aceste aspecte imediat ce ele s-au materializat sau urmeaza sa fie realizate.

In cazurile urgente, daca va fi necesar, vom tine cont de instructiunile primite verbal, acestea urmand a fi transmise si prin instructiuni sau confirmari scrise, pentru evitarea oricaror conflicte.

Va vom oferi, la cerere, estimari de costuri viitoare in concordanta cu activitatea pe care o vom desfasura pentru protejarea drepturilor dumneavoastra de proprietate intelectuala. Estimările realizate de noi vor fi pur orientative si nu vor fi definitive. Toate actiunile care vor fi intreprinse in numele si in interesul dumneavoastră vor fi contra cost. Platile se vor efectua in conformitate cu Contractul de Mandat incheiat si conditiile de plata agreate de comun acord in Anexele Contractului.

Termenele de plata vor trebui respectate conform clauzelor mentionate in Contract si Anexe, iar pentru depasirea lor vom percepe penalitati.

In cazul in care o creanta va fi asteptata o perioada mai mare de 120 zile, ne rezervam dreptul de a suspenda lucrarile in curs pana cand va fi platita suma restanta. In astfel de circumstanțe, nu vom inceta colaborarea noastra, insa, va vom trimite o notificare cu privire la intenția noastră de a face acest lucru, in scris.

Nicio schimbare a termenilor de mai sus nu este valabila daca nu s-a facut in scris, intre ProtectMARK si clientii sai.

Pentru eventuale intrebari, va rugam sa nu ezitati sa ne contactați. Asteptam cu nerabdare sa colaboram cu dumneavoastra.